Translate

    Follow on Bloglovin
    maandag 12 november 2012

    USfoodz!


                                   http://www.inspirify.nl/img/port/26_hoofd_usfoodz_big.png

    Hallo!

    Een gedeelte van mijn leven bestaat uit een grote hobby: snoepen!
    Heel slecht voor mijn tanden en gezondheid, ik weet het. Anderen roken  en ik snoep, zeg ik dan altijd. Wat een zwakke excuusjes om ongezonde dingen te doen ( in dit geval te eten,haha!) kan een mens toch hebben. Snoepen is net zoals roken een verslaving (voor mij dan). Zodra ik het zie eet ik het op. Gelukkig gaat het nog niet zo ver dat ik niet meer zonder kan. Nadat ik van vrienden over de site "USfoodz" en vele goede recensies hoorde over de site besloot ik zelf eens een kijkje op deze bekende snoep-site te nemen. Zijn jullie benieuwd naar een lijstje met producten  die ik graag zou willen hebben? Lees dan snel verder.
    Als een klein kind in de speelgoedwinkel , zo voelde ik me tijdens het rondneuzen op de bekende site.  Vol verbazing bekeek ik aandachtig de producten die zij aanbieden. Alsof ik niks beters te doen zou hebben...
    Na grondig de site van top tot teen bekeken te hebben besloot ik een top 5 samen te stellen van snoepgoed/ drank die mij aanspreken en zeker eens wil proberen!


    #1 "Gingerbread cottage kit "
    http://cf.mp-cdn.net/1c/9d/d37436cfd222522ea243910d6556.jpg

    Het eerste wat mij opviel was de optie om lekkernijen voor "thanksgiving" te kopen.
    Nederland kent dit fenomeen niet maar sinterklaas en kerstmis staat weer voor de deur!
    Verder zag ik al eerder op youtube dat mensen zo een kit hadden besteld. En wat een leuk initiatief zeg! Ik heb altijd al zo een snoep huisje willen bouwen! Deze staat zeker op mijn verlanglijstje.
    Anderzijds is de prijs wel wat aan de hoge kant. Voor  15,- kan ik ook een doos bonbons kopen.





    #2 " Big red soda "
    http://www.bettervapes.com/assets/images/bigredsoda.jpg
    Na een tijdje rond gekeken te hebben op de site viel mijn oog op "Big red soda".
    Wat mij aansprak was de naam van dit drankje. Helemaal verbaasd was ik toen de beschrijving las.
    Deze frisdrank zou dus naar kauwgomballen smaken. Ik ben door de smaakbeschrijving erg benieuwd geraakt naar dit product. En voor maar 1,20 is hij zeker het proberen waard!


    #3
    "Extra dessert delights" http://farm7.static.flickr.com/6068/6048513574_5566fbcc3b.jpg
    Het was toeval dat ik op dit pakje kauwgom stuitte. Dit doet mij denken aan het boek "Charlie en de chocoladefabriek." Kauwgom met appeltaartsmaak. Hoe gekker kan met het zich verzinnen?
    Dit pakje kauwgom gaat op mijn verlanglijstje! Voor maar 1,49 is hij te vinden onder de categorie "Snoep&Snacks".

    #4 "Pringles Pizza Super Stack"

    Ik ben een grote fan van pringles. Veel smaken heb ik al geprobeerd, en de meeste bevallen me.
    Ik ben ook een grote fan van pizza. Chips in pizzasmaak heb ik nog nooit gehad. Genoeg redenen dus om deze ook op mijn verlanglijstje te zetten. Hij kost wel 3,- en mag dan zijn naam "super stack" zeker eer aan doen. Ik ben eens benieuwd.


    # 5 "M&M peanut butter "


    Van vrienden hoorde ik al dat deze erg lekker is. Pindakaas op een boterham vind ik ook al lekker.
    Deze m&m's zijn te krijgen voor 5,- . Voor dit geld moeten ze zeker hun naam eer aan doen.
    Ze staan ja niet voor niks bij de selectie "meest verkocht".  Naar de smaak van deze m&m's ben ik erg benieuwd. Ik kan haas niet wachten totdat ik ze heb!

    Dit was mijn verlanglijstje voor producten van de site 'USfoodz'.
    Zodra ik de producten gekocht heb, gekregen en uitgeprobeerd zal ik over de producten een recensie schrijven!

    See you soon!

    0 reacties:

    Een reactie posten

    Mogelijk gemaakt door Blogger.
    Thomas - Find me on Bloggers.com

    Populaire berichten